Eliflina05 ben kızımın saçlarını tam 1 yaşına girdi gündüz doğum gününü kutladık akşam eve gelince makineye vurduk şimdi 16 aylık daha tokaya gelmiyo ama yaza güzel olucak hem daha gür hem daha kalın telli çıktı çok şükür asıl kesme amacımız o değildi ama bı tarafi döküldü kısaydı bı tarafı daha uzun ortası tam uzun falan çok dengesizdi şimdi hepsi aynı boyda ve faydası olddu yani kesme niyetiniz varsa şimdi kesin ki yaza uzasın minnosun saçları