omerkayra 4 aylık bebeğimin inanılmaz derecede balgamı var ve balgamdam hırıltı oluşuyor gece uyuyamiyor. Acaba napabilirim. Lütfen acil yardım.
gamzeeck Bizimde bugün öğlen başladı serum fizyolojik damlatıp aspiratörle çekiyorum ara ara burnunu rahatlatıyor birazda olsa 🫶🏻♥️
Aysenkpln Bizde de aynı sorun vardı doktorumuz Nebulizatör önerdi içerisinde uygun ilaç verdi o şekilde geçti. Alma imkanın varda Nebulizatör tavsiye ederim inan ki yıllarca lazım olacak