Sekam herkese bebegım 20 gun sonra yasına gitecek fakat her gece max 3 kere kalkıyor emıyor yatıyor geri bı kere kalksa razıyım calıstıgım ıcın hergın 6 da kalkıyorum cok yoruluyorum
Anne sütü alıyor sadece
Devam sütü formul mama vermedim hiç
Emerek uyutmuyorum ( onceden oyle uyuyordu )
Siz neler yapıyorsunuz gece uyanmamaları ıcın d