Diş etime iğne yani anestezi vurdular o yüzden dört saat emzirmedim. Doktorum dedi ki kadın doğumcularla birlikte çalışıyoruz böyle durumlarda emziren annelerin kullandığı antibiyotik bile var sıkıntı etmeyin demişti. Benim dişimde kurutmaya gerek bir iltihap yoktu. Antibiyotik kullanmadım ama iğneden dolayı Dört saat emzirmedim. O sütü sağdım döktüm. Bu şekilde bir ay içinde dört dişimi yaptırdım iki dolgu iki kanal tedavisi.