Postu görenler daha neler bunuda mı bilmiyo demesnler 😅 5 hamilelik geçirdim sayısız kez yaptm 5 pozitif gördüm ama şuan küçük bebeğim 4 aylık korunuyoruz buna rağmen midem inanılmaz kötü rüyalarmda hamile görüyorum kendimi hamileliklermde hep böyle şüphelenip test yaptm 4 günüm var ama 2 bebeğimde de adetim geçmemişken pozitif gördüm 🙈 yani konuya gelecek olursak elimde test yok açıkçası almayada korkuyorum bi adet negatif çıkan testim var mantıken negatif çıktı tekrar kullansam pozitifse oradaki 2. Çizgi çıkmaz mı😂 uyuyamadm sinirden sabahı sabah ederim şimdi 🥺 sorum bu kadar iyi geceler 😅