Lonelymom Biliyorum biliyorum da bu sefer çok korktum. Öksürüğü de var balgamı da. Sesi falan kısıldı. Çok fena üşüttü. Normalde bu kadar uzun sürmezdi. Soyardım açık şekilde yatırırdım 1 2 saate kendiliginden düşerdi. Geceden beri böyle olunca korktum. Limonlu su yaptım, bez koyuyorum iyi geldi biraz.
Ha bir de gece boyu sayıkladı, daha 20 aylık.