Elvn94 4 ay 15 gunluk surekli oturmak istiyo sz ne zmn otrttnz oturtmk istmym ama kuckta gzdrmktn yorldm
esrateke Elvn94 bebeğim 5ay10günlük kendi kendine oturmaya çalışıyor ancak doktorumuz önermiyor 7 aya kadar. Çok zor bi süreç sürekli kucakta yere bıraktığım an oturmaya çalışıyor.
Bebegim_ben Elvn94 benm bebeğimde o ay da başladı kafa kaldırıyor oturmak istiyor pusette oturur pozisyona geliyo ben 5. Aydan sonra kucakta 5 10 dk oturtmaya başladım smdi 6 ayı doldurmaya 1 hafta kaldı destekli oturuyor
Seydameva Elvn94 neden istemiyorsunuz bebeğiniz size oturmak istediğinin sinyalini veriyor günde 10 dk destekli oturtabilirsiniz kucağınzda istediğiniz kadar bir sıkıntı olmuyor ben 4 aylıktı oturtmaya başladığımda 5 aylıkken tamamen desteksiz oturuyordu 😇
Reykzy Aynı durumdayız valla oturmaya çalışıyo yürümeye çalışıyo doktorda olmaz diyo ama çok ağlıyo napıcamı şaşırdım
Elvn94 Bzdemirr yarn bnde sorcam 8ns bnada oyle der icim daha cok rahat eder dakka tuttn mu kisa sureli mi otrttn yoksa skılana kadar mi otrurttn xanm
Bzdemirr Elvn94 mızıldanmaya başlayınca kaldırdık ama mutluysa keyfi yerindeyse oturdu istediği kadar ☺️
Mineltoygar Elvn94 cnm ne dedi doktor oturma konusunda, biz de öğleden sonra randevumuz var ben de sorcam benim oğlan da hep kucakta oturmak istiyor
Mineltoygar Elvn94 Elvn94 bize de kucakta oturabilir dedi doğrudan daha erken dedi. Bir de biz de geceleri mamaya başlayacakmış, aptamil 1 no aldık, bir de Philips avent natural biberon aldım da bu akşam başlayacağız ama tıkanır mı diye korkuyorum çok
Mineltoygar Elvn94 ne bilim cnm çevremde hep aptamil içen bebek çoktıkanır dediler, korkarak veriyorum, bu ay 400 gram almış 7.300 e kadar çıkmış geceleri ve sabahları 60 ml başladık ikikere günde cnm
Seydameva Elvn94 neden istemiyorsunuz bebeğiniz size oturmak istediğinin sinyalini veriyor günde 10 dk destekli oturtabilirsiniz kucağınzda istediğiniz kadar bir sıkıntı olmuyor ben 4 aylıktı oturtmaya başladığımda beş buçuk aylıkken tamamen desteksiz oturuyordu 😇
Mineltoygar Elvn94 avent in biberonunu aldım cnm memeyi unutturmuyo dediler bakalım, ben bir tek geceleri veriyorum 60ml yetiyo 5 saat uyuyo, sonra emiyo zaten hep