Bebeğim 3 ay 9 günlük bir haftadır devam ediyor bu durum. Aynı şeyleri yaşıyoruz bizde ne yiyor ne uyuyor. Keyfi yerinde ama asla yemiyor uykudayken zar zor o da 30 40 cc ancak, uyanıkken asla kabul etmiyor. Uyutuyorum maksimum yarım saat uyuyor uyanık olduğu süreler çok fazla ve geceleri ağlıyor uyumuyor bu atak dönemi mi bilmiyorum ama çok zorlanıyorum o yemedikçe.