Denizz97 hiç korkmayın bebeklerin kalça bağ dokuları gevşek oldugu için ayağa kaldırıldığında ya da yürümeye başladıklarında ayakları dışa doğru bakarak ya da içe doğru bakarak yürümeleri normal, geçen okumuştum daha sanırım yanlış hatırlamıyorsam 2 yaşına kadar kaa bağları sıkılaşıp düzeliyormuş. Benim oğlumda yürürken iki ayağıda dışarı dönük basarak yürüyordu bende sizin gibi endişlendim araştırdım böyle olduğunu duyunca rahatladım hakikaten de ay aldıkça düzeldi şimdi 19 aylık ve tamamen düz basıyor🙏 inşallah sizinki de öyledir tabi ama içinizin iyce rahat etmesi için kontrolünüzde doktorunuza sorun yine de🌸