Bebeğim 3 aylık aktif bir şekilde emiyor ama 2 haftadır memede tutarken biraz kıpırdanmalar oluyor memeyi tuttuktan sonra bir süre gayet iyi emiyor ama sonra ağlamaya başlıyor sakinleştirip tekrar deniyorum genellikle tekrar tutmak istemiyor bazen devam ediyor ne yapmam gerekiyor