Merhaba, az önce de bir post açmıştım fakat biraz erken davranmisim. Bebeğim 8 buçuk aylık. Bölük bölük uyuyordu bu akşam ve sonunda kusarak uyandı. Daha sonra oyun oynadik bir daha kusmak istedi ama kusamadi yuttu, bu birkaç kere oldu. Uykusu çok vardı şimdi sallıyorum ama bıraktığım an uyanıyor kıpırdaniyor sürekli. Dişimiz uzun zamandır rahatsiz ediyor fakat çıkmadı, bebeğim bikac gundur kulağını da kasimaya çalışıyor. Diş bu kadar etkiler mi ya 🥺 ya da yedirdiklerim mi dokundu acaba bugün farklı bir şey de denemedim üstelik ne yapacağımı şaşırdım şuan 🥺