zeyderler Kızlar kaynıvalidem kuzu ilik suyu kaynattı ilk sıcağı çıkınca kavanoza koydu eve getirdim dolaba koyıp sabah buzluğa atacaktım ama peteğin yanına asmış eşim unutmuşum bebekle ilgilenirken 2 saat durmuş orda bişey olur mu dolaba koydum şimdi de
Alminazli Sanmıyorum petek soba değil ya kendini zor ısıtıyor kavonozun içine çok ısı vermemiştir.Ama tabi yine de kullanmadan önce tekrar tadını kontrol edip öyle yedirirsin