Melmel88 yaaa aynı benimkide öyle doğduğundan beri yapıyor aynısını şuan 10 aylık hala aynı. bnde düzeltiyorum ama tekrar aynı şekilde yapıyor uyıyor.gerçi bnde öyle uyıyorum çoğu zaman bnden mi aldı diye düşünüyorum.hiç sormak gelmedi aklıma doktora bilemiyorumki i.öyle rahat ediyor gibime geliyor