Bu gonderide asla yazdığım hiç birşeye cevap alamıyorum hayır kimse görmüyor mu veya kimsenin bir dusuncesi yok mu çözemedim neyse yine yeniden yazicam Oğlum dün akşam ateşlendi bugün de bütün gün atesliydi 38 buuck falan oldu dolvenle dusuyor sonra yine ckiyor hafif öksürük var doktora goturmedim biraz gözlemleyin dedim ama bugün çok farklu birşey oldu oğlum 8 kere kaka yapti neden anlamadım doktorunuzla görüştük kaka tahlili verdik ama temiz çıktı kusma yok sadece ateş birde kaka bu kadar çok yapmadı normal degul ama anlayamadım basuna gelen varmı kızlar acaba