İkinci bebegımı doğurdum ne ilkinde ne ikinci hamileligımde karnımda hıc çatlak olmadı 42 gün oldu doğum yapalı bugün karnımda mor mor çatlak oluşmaya başlamış neden olur acaba ilk bir hafta için de 5 kilo sonraki hafta 2 kilo verdim ondan sonra sabit kaldım bu ara kiloda vermedim canım sıkıldı karnımdaki morlukları görünce böyle bi durum yaşayan oldumu