Zehraaa4167 11 aylık olacak 5 güne. 4 buçuk aylık döndü, 5 buçuk aylık emekledi, 7 ayında tutunup kalkıp gezmeye başladı. 2 haftadır bazen elini bırakıyor ama henüz cesaret edemiyor denge de durmaya. Tırmanmayı öğrendi koltuk, TV ünitesine nereye boyu yeterse.
9 aylık uyku düzeni bozulduğu için öğlen 12 gibi kalkip 2 uyku yapıyorduk, bu ara 10 a çektim uyanmayı 3 uyku da yapabiliyoruz.
Yemek olarak neredeyse her şeyi tüketiyor brokoli ve ıspanak favorisi. Günlük öğlen çorba veriyorum mutlaka. Gün içinde ne yersem istiyor gördüyse atıştırmalık abur cubur da dahil.
Oyuncak olarak çok uzun oynamaz hatta pek oynamaz. Halası bandigo aktivite masası almıştı onunla ve hoppala ile zaman geçiriyor. 3 gündür 10 dk filan parka çıkarıyorum. Salıncak değil de kaydıraktan kaymayı ve geri poposundan destekle tırmanmaya bayılıyor. Fp eğitici kumanda, eğlenceli tırtılın eski modeli var onlarla zaman geçiriyor. Balon ve top atma oynar çok az. Kitapları seviyor açıp bakar.
Gece beslenmesi de devam bazen 2 bazen 4 kez mama veriyorum. Beşiğinde yatıyor 4 aylıktan beri. 8 aylık Ekim gibi zinco gaz damlası başladım. Sallanmayı kestik geceleri mecbur olmadıkça, gündüz de hafif sallıyorum beşiğinde dalıyor tanı gaz yoksa. Varsa çıkana kadar masaj yapıyorum.