Pnr22 hanımlar yazildim Şubat’ta basliyorum şimdiden heyecan bastı ay baş agrisindan telefona uzun süre bakamiyorum nasıl çalışayım bilemedim
Yasoo96 Ben de yazildim bekliyorum. Asiri heyecanliyim.ya gecemezsem diye de stres oluyorum 😂 daha once kullandin mi hic?
Pnr22 Yasoo96 kaç sene önce babamın aracıyla deneme yapiyordum babam hayretlikle izlerdi suan aracla bilgim var ama teorik sınavı ve parkları yapabilir miyim düşüncesi içindeyim ☺️