Merhaba kızlar bir kaç saat önce süt kabarcığı oldum diye post açtım ama kimse cevap vermedi süt kabarcığım o kadar canımı yakıyor ki bugün en sonunda kızım memeyle kavga ediyordu bir bakayım dedim sıktım asla süt gelmedi diğer göğüsümden de hep çok az gelir süt asla doyurmaz yani çok gelen göğüsümden de süt gelmiyor mama verin demeyin hızlı marketle sipariş verdim vermeyi denedim biberon reddimiz var zaten onu da emmedi ne yapacağımı şaşırdım ne uyuyor ne duruyor şırınga ile vermeyi de denedim öğürüyor sadece meme istiyor akıl verin lütfen sütüm tekrar gelir mi