Ben 40ım çıktıktan 20 gün sonra adet oldum. Çok düzenliydi önceden ama doğumdan sonrada aynı rutin günümde oldum. Gelmeden bir hafta önce hafif kasık sancılarım başlamıştı ama erken daha diye ihtimal vermemiştim. Oluncada erken değil mi daha diye düşündüm ama normalmiş. Normalde çok sancılı beş gün geçiren ben bu sefer hafif kasık ağrılarıyla geçirdim. Umarım böyle devam eder aksi taktirde Allahıma kavuşur,bebeme bakamaz,herkesi tarayacak hale gelirim 😂