yeniannefiliz Benden geçti sanırım. 1 ay 20 günlük bebeğim. Fizyolojik ile burnunu açıp çekiyorum ama sümük gelmiyor. Tıkalı sanırım bazen nefes alamayıp uyanıyor emziği atıyor bi anda ağzından. Sürekli uyanıyor. Ne yapmalıyım lütfen fikir verin😞
Soybaa_family yeniannefiliz özellikle emiyorsa korkma anne sütü koruyor eğer evin soğuk değilse hergün duş aldır burnu açılır nerden biliyon dersen aynısı başıma geldi doktor aynısını yaptırdı tabi ateşe dikkat et ateşi olursa direk götür hastahaneye
Yarenventolin yeniannefiliz cold mix önermişti doktorumuz p baya nefesini almasına yardımcı oluyor burnunu açıyor yakasına yada yastığına damlatıyordum uyurken
Ebrar22 yeniannefiliz benmde 4 aylık babasından kaptı galiba burnu takıla sanki zor nefes alıp verıyo napcagımı blmıyorum ne yapsam acaba bilen bizide bilgilendirse keşke
Baturun-annesi yeniannefiliz Ayağına sıcak su torbası koyabilirsin canım biz öyle atlattık çok şükür ama gözetimin üstünde olsun torbayı koyduktan sonra ayagini sıkı tut ayağından çok soğuk alıyorlar
anne34_ Banyo yaptırın orda da iyi açılıyor burun, nebülazitör varsa ordan da deneyin buhar verin ağzına burnuna, küçükmüş baya, burnuna anne sütü damlatabilirsiniz derlerdi,
yeniannefiliz anne34_ bugün banyo yaptırdım. Nebulizatör yok malesef 😞yarın deniyim burnuna süt damlatmayı teşekkür ederim🙏
yeniannefiliz Soybaa_family evet anne sütü alıyor. Duş aldırıyorum 2 günde 1.ateşi yok şimdilik. Teşekkür ederim❤