Sezaryen sonrası 3.ayda ultrasonla dikislerime bakıldı ama o an kasiklara baski yapıldığı için dikislerim aşırı derecede ağrıdı hatta doktorun elini tutacaktım o derece. Eve geldikten sonra dikiş yerim ağrıyo hala yaşayan var mı normal mi bu durum ve alttanda muayene edildim enfeksiyon var dedi fitil kullancam lütfen yaşayan varsa yazsın