Merhaba anneler 5 ay 15 günlük kız bebeğim var. Gün içinde çok huysuz ve huzursuzdu. Eli sürekli agzinda zaten de. Gece uykusuna 2 oldu uyutuyorum. Ağlayarak bağırarak uyanıyor. Ateşi 37.2 ye kadar çıkmış bnde parol surup verdim Bi çay kaşığı. Gece böyle devam edecek gibi. Ne rahatlatır bebeği. Uyutmadan ılık duş aldırdım