Kızım 19 aylık ve akşam 10.30 ta uyku saati..uyku arkadaşı en sevdiği şey suluğu…içerek uyur kalır..bazıları çok zararlı çok su içmesi diyor..suyun hepsini bitirip yatmaz,yarıya kadar gelince uykuya dalar..suluğusuz uyumaz değil ama çok seviyor onunla uyumayı…tek başına odasında yattığı için gece uyanırda susuz kalırsa diyerek ,aklım kalmasın diye yanına koyarım suluğunu…gece uyku sersemi bile olsa içer, sabaha kadar suyu bitmiş olur…çok mu zararlı çok su içmesi, bilgilerinize ihtiyacım var 🙏🏻💕