AngelMotherr Ben sabah kav. Öğlen uykusunda mama uyaninca çorba ve akşam yemeği tek çeşit yiyor ya az mı sizler nasıl neler veriyorsunuz teşekkür ederim
Seydaisik AngelMotherr Ek gıdaya başladınız mı? Benimde bebeğim 4 ay 17 günlük yavaştan başladık. Akşam yemeği yazdığınız için sordum :)
uykusuzbirana AngelMotherr bizde 3 öğün yiyoruz Hep 2-3 çeşit koyuyorum yanına köfte patates pilav gibi cesitlendiriyorum .arada da meyve veya eline sevdiği atıştırmalıklardan veriyorum. Ben vermesem de kendi istiyor sıpa zaten 😂
Seydaisik AngelMotherr Yaaa çok özür dilerim ben yanlış okumuşum başlığı. Allahım bu çocuk aklımla oynadı kusura bakmayın lütfen 😂 hemen terkediyorum burayı 🤦🏻♀️ ahahahahahahaah🤣
Nesemyamac AngelMotherr Bizimkisi 13 aylık 3 er saat arayla veriyorum.önce mama sonra kahvaltı sonra gene mama akşam yemeği bir veya 2 çeşit yanında yoğurt kesinlikle var. yatarken tekrar mama
AngelMotherr Minkpndam dimi mesela akşam sadece karnabahar yedi bu kıyas değilde şöyle mesela senin bebeğin karnabahar yanında farklı şeyler yedi benimki neden yemiyor acaba 😆 acaba diyorum sadece onunla mı doyuruyorum diyorum yok zaten yediği ne ki anam bacım şaşırdım kaldım ya
AngelMotherr Seydaisik tadımlık ver canım benim doktorum da 5 ayda başlattı. Brokoli yoğurt ver yap azıcık tadına baksın sonra yemek secemsin bizimki şuan 14 aylik
Elif_123 Sabah mama öğlen süt uyku sonrası muz elma ceviz akşam köfte son gece uykusunda süt içiyor gün içinde atıştırmalıkları var sıkmıyorum illa şunu yiyecek diye inatlaşıp tersini yapıyor tecrübe ettim bunu kendi halinde ne severse onu yediriyorum
Nesemyamac Ve daha cumartesi günü kontrolden geldim. her çocuk kendine özgüdür ve her doktor farklı söyler. ama bizimkisi mamaya ağırlık vermemi ve bu şekilde 3 er saat aralıkla devam etmemi Söyledi
Ilaydacimen0325- AngelMotherr 3 ana öğün iki ara öğün veriyorum ekstra olarakta emiyor işten geldikten sonra ❤️
Elfelf475 AngelMotherr 3 ana öğün ama sadece öğlen ve akşam düzgün çorba içiyor. 2 çeşitten fazla yemek yemiyor. Ama ara öğünde kefir falan içip kuru dut meyve falan güzel yiyor. Yoğurt severdi şimdi onu bıraktı süt ürünü sadece kefşr içiyor. Peynir yumurta 4 5 aydır asla yemiyor 😳
Sontvbukucu AngelMotherr kahvalti ogle ve aksam yemeği 1 veya 2 de ara öğün 15 aylık. Porsiyonlari kucuk oluyor cok yemez. Sanirim ihtiyaci kadar yiyor. Gun içinde de emiyor ara sıra.