Ya benim oğlum mesela kilosu çok şükür ayına göre güzel maşallah ama şöyle diyim uzun boyuda baya boylu o yüzden zayıf gibi duruyor yüzü mesela başka ondan küçük bebekler var 4-5 ay küçük yanakları tombul tombul ama kilosu düşük benim bebeğime göre nasıl oluyor böyle neden benim oğlumun yüzü zayıf duruyor bilen varmı bu neden kaynaklı olabilir acaba sadece merak ediyorum