merkursavascisi_06 Gamzedagyeli öncesinde sinir ooo. Olurken ağrı yüzünden sinir ooo. Sonrasında da yine bi şeylere takılıp sinir. Anam ben yürüyen sinir olmuşum🫠🫠🫠
Gamzedagyeli merkursavascisi_06 😂😂 yok ben olduktan sonra pamuk gibi oluyorum ama ağrım varsa 2 kat sinir geliyor hatta cinnet 😂😂
Gamzedagyeli Gazmoms 😂 candır tabi valla olmasak psikopat oluruz yazık kocalarımıza diycem ama şuan olmadıgım için hiç acıyor gibi yapamiycam 🙄😒
Biranneebirbaby Gamzedagyeli +1de benden 😂 hormonlardan kaynaklı ya geçen akşam kaynımla tartıştım kalkıp gittiler evden regli öncesi sinir stres birde oğlum rahatsızdı onunda stresiyle önüme gelene patladım düşman başına o sinir resmen 😱
Gamzedagyeli Biranneebirbaby uuu kötü olmuş 🤭 aman boşver belkide iyi olmuştur. 😂🤷 Bilmiyorum regli olmadım mantıklı düşünemiyorum bu dönemde 🙈
Adababy Gamzedagyeli eşim ismimle seslense beni sevmiyor diye tribe grip ağlıyorum😎 hele o dönemdeyken eve çikolatasız gelirse oofff😡😡
Ballkizimm Gamzedagyeli bende ayniyim biri iyi bisey bile dese gergin sinirli oluyorum sanki kufur etmisler gibi 😄😄
Aselbala Gamzedagyeli aynı durumdayız hayatım 😂 yarın olmam gerek ama düzensizlikte var bakalım catlamak üzereym😂😂
uckizannesi Gamzedagyeli bende çok kötü oluyorum ya ama anormal derecede kötü oluyorum çok şükür birtek bu ay sakindim okadar mutlu oldum ki ya ergen çocukla sinirli anne hiç olmuyor ya çok kötü oluyor papatya çayı içiyorum bazen yatışmayınca 3 4 tane içiyorum
3yasakadarsifirekran Dilaylaa yatalak deyince aklıma bu video geldi 😀😀bayan dediğin yatalak olmayacakk