Fasulye12 Aysegulbbk pul biberi duymuştum ama diyetisyene gidiyorum akşam saat 21.00 civarı için 2 yk yoğurt 1 çy isot karışımı önerdi. Ama ben isotu acı zannederdim sumağı andırıyormuş meğer
Kayraaa59 Aysegulbbk arkadaşım kullanıyordu daha çok kilo aldı. Diyetisyene danıştı tam yağlı yoğurt kullandığı içinmiş 😂
Fasulye12 Aysegulbbk 78.8le başladım 3 ay önce şimdi 67.5 im . Aralıklı oruç diyeti bende uygulanan. Aslında program gayet basit ama kendi başıma , bir kontrol mekanizması olmadığından devam edemiyordum . Bu yüzden diyetisyen eşliğinde gidiyorum