Merhaba, bebeğim 9 gibi gece uykusuna yattı ama yarım saatte bir belki daha kısa sürelerle uyanıyor. Hiç böyle olmamıştı. Uyanıyor demem de sanki bir derdi var gibi, ağlıyor ama uyandiramiyor da kendini. Yanına yattim emerek daldı bı daha ama bir o yana bir.bu yana çok döndü. Normalde düz sakince yatar. Ne yapsam bilemedim ya. Calpol versem mi ağrısı olabilir mi? Böyle bir durum yaşadınız mı?