Kızlar 21 aylık oğlum var bugün doktora sonuç göstermeye gittik diğer kan tahlilleri normal çıktı ama b12 biraz yüksek buldu dr ailede kronik rahatsızlığı olan var mı dedi. Anlattım bende. Sonra dr korkulacak bir şey yok çok az yüksek dedi. Değeri 972 çıktı. Sizde böyle bir şey oldu mu bu durum başınıza geldiyse n’aptınız ?