Dilan04400 bizimki de öyleydi. Nazar vs hiç inanmazdım. Annem sürekli uyarırdı bebeği paylaşma vs diye çok sallamazdım açıkçası. Ama ne zaman yavrumu paylaşmayı bıraktım, düzeldi yavrum. Gerçekten nazara inanıyorum artık. Ki paylaştığım yerde instagram hesap gizli yani çevremdeki insanlar görüyor eş dost akraba. Ama demek ki nazar yine de değiyor. İlla kötü niyetli birinin bakmasına gerek yok. Bir de sürekli dua okuyorum. Bakara dinletiyorum. İyi geliyor. Yoksa beni çok tedirgin etmişti korkarak uyanmaları. Baya çığlık atıyordu