neslihanyldz Bayanlar bebeğim 4 aylık emmedi pompayla sağıyordum ama bi süre sonra yorgunluktan ve bebeğimin huysuzluğu yüzünden düzenli sağamadm ve artık kesildi hiç gelmiyor belki bi damla :( bestlak damla falan aldım ama fayda etmedi sanırım o varken artırıyor laktamax tableti duydum hiç gelmeyen için böyle sütü kesilip te laktamax ı kullanıp geri gelen var mı?
neslihanyldz Haribo42 sanırım öyle çünkü 20 cc falan çıkarken onu kullandığımda 50ye çıkmıştı bi hfta sonunda
neslihanyldz Haribo42 yok zaten bitkisel bişey yani benim bebeğimde pek bi değişiklik olmadı gaz konusunda