Adamelis12 bizimkiler çift canım 2 dişi iki erkek yavruluyorlar eşimde satıyor yavrularını isteyene. Bizim kafesimiz baya büyük 3 katlı. Benim eşim kuştan baya iyi anlar catimizda ve bahçemiz de de güvercinlerimiz var bı dünya 🤦 ben sana soyliyim sen dene eşim hep bana öğretti kuşlara ben bakarım yavrulayinca da yavrulara da ben bakarım 🤭
Şimdi 1 yumurtayı hasla
Yarım elma ve havuç rendele suyunu sık elinle daha sonra içine elmayı rendele yumurtayı da rendele rendenin ince kısmını kullanırsan iyi olur canım.. sonra içine 4 5 dal maydanoz doğra ince ince . Onu karıştır ver. Ben yapardım buzdolabına koyardım bittikçe verirdim..
Tuzlu şeyler ve yağlı şeyler pek verme
Evde pilav yaptığın zaman tatlı kaşığıyla verebilirsin sever. Marul maydanoz çok sever
Kalamar kemiği al onu da çok sever. Gaga taşı al.. içtiği suya bikac damla sirke damlatabilirsin..
kendi çıkmadığı sürece kafese elini sokup zorla çıkartmaya çalışma çok hırçın oluyorlar sonra.. sürekli konuş benimki öpücük atar aşkım cici kuş falan der bı tane anneme vermiştim ben onun kuşu daha güzel konuşuyor ve yavru olması daha iyi büyük olunca konuşması zor oluyor annemin kuşu cici kuşum tatlı kuşum babacik aşkım der şekerrr diye bağırır adı şeker bu arada🤣 telefon çalınca alooo der ve hahahaha diye kahkaha atar çok güzel konuşur. Babamın da değişik değişik ıslıkları vardı melodili ıslık çalar hep kuşa da öğretmiş.. annemi görür görmez aşkım diye bağırıyordu.. ama annem çok konuştu kuşla hiç durmadan konuşurdu mutfakta olsa bile seslenirdi