Selam güzel anneler,
Bebeğim 2 ay 4 günlük gaz sancısı bizi çok zorluyor. Denediğimiz damlalar işe yaramadı bugün de doktorumuza da sorarak onun tavsiyesiyle nurse harveys colex şurup aldık. Şurubu hazırlarken çalkalama aşamasında çok fazla köpürdü bu normal mi? Bir de bu şurubu kullanan anneler bebeğinizde etkisini ne zaman gösterdi ?