Bu yönecilere bir rica bir talep postutur.
Yönetici arkadaşlar burası yardımlaşma dayanışma fikir alıp verme sosyal platformu değil mi? Birçok gereksiz kaynana görümce elti postu üstte kalırken gerçekten derdi olan annelerimizin postları es geçiliyor. Hasta çocuğu olup yardım isteyen annelerin sesi duyulmuyor. Bu hasta çocuğu olan annelerin yardım istedikleri postlar başa tutturulsa da anneler gerekli desteği bulabilse olmaz mı?