Silifkecilegimmisin Her şey iyi güzelde Pelo sahnesi olmadı be Ferit, nasıl bir ruuuh hastasısın ❤️🩹
Nilsmom21 Silifkecilegimmisin bu ferit de kaynanam gibi ne yaptığı belli değil bir seyroya olup bitiyo bir peloya sinir oldum😀😀
Noriye Silifkecilegimmisin bu sene Yeni basladigim tek dizi oda Yeni yani 😂 bu tek dizi ile seneyi bitiririm tv izlemiyorum resmen bebek 8 aylik o vsr diye acmiyorm esimle belki haberler ozel hyatimizda azaldi 😂
FazlininEmosu Ne olduki en son yılbaşı alışverişi için mağazaya gitmişlerdi ben orada kaldım bebekler ağlayınca bakamadım Ferit peloya mı gitti
Silifkecilegimmisin FazlininEmosu mağazada karşılaştılar kız. Başka bi oğlandaydı tehdit felan etti saçma sapan. Yani seyranla barısssa da yine sonuç değişmeyecek anlaşılan
Esoca38 Silifkecilegimmisin Feritin pelo sahnesine kadar hersey harikaydı valla. Ne istediğini bilmiyor vallahi bu Ferit korhan 😂