HavvaAmine22 lansinoh kullandim meem reddi olmadı diyenler oldugu için yazıyorum. Ben de lansinoh kullandim ve bebeğim 3 aylık oldu meme reddi ile.mucadele ediyorum resmen. Biberonu değiştirip kasik biberona geçtim. Şu an baby jem’in 50 ml’lik var onu kullaniyorum