Emzirmeden uykuya geçişi nasıl yapıyorsunuz ? Biz emerek uyumaya alıştık malum ilk aylardan dolayı 5 aylık olacağız ? Emzirerek uyuyunca 30 50 dk arası uyanıyor çoğu zaman bazen o kadar bile sürmüyor gazdan olduğunu düşünüyorum çünkü koyunca gözü hemen açılıp kapanıyor uyuyor tekrar. Uykudayken uyanıp ağlıyor gazı olduğundan da meme istediğini düşünüyorum rahatlamak için ne yapacağım ?