dorukefee normalde memeye düşkün bir bebekti kızım. 3.ayda meme reddine cok şaşırmıştık o yüzden. Ben doğduğunda sütüm yetmediği dönemde de mama vermiştim biraz, oradan biberona alışkındı zaten. Bu süreçte de gün içinde ve gece uyuturken mama verdim. Ama tabi sürekli emzirmeyi denedim. Sadece ağladığında inatlaşmıyordum. Uykusundan yeni uyanırken sersem olduğunda mesela birkaç dakika emiyor, ayildiginda hemen bırakıyordu memeyi. Öyle öyle her fırsatta memeyi vererek ama diretmeyerek ve aç olduğunda biberon vererek geçirdik süreci. Emmesi azaldığı için sütüm de azaldı tabi.
Sonra bir gün memeyi yine vermek istediğimde aldı. Sonra baktım bir sonraki öğünde ağlamadan yine aldı. Ben de geçtiğini anlayınca çok sık meme verdim ve o emdikçe sütüm yeniden arttı.