Ilkannelik 14 aylık kızım mandalinayı çok seviyor her gün veriyorum bir tane ama sanki pişik yapıyor bazen kesiyorum hemen fark ediyor kızarıklık olmuyor sizde de öyle mi anneler
Nezzz_ Ilkannelik Ben o aylarda vermıstım olmamıstı çok şükür 3 gun kuralı uygulamıstım baktım yan etkısı yok kahvaltıda cay bardagıyla verıyordum cildinde bısey yoksa sorun olmaz bence canm🌸
Poncikkkk Ilkannelik bebeğim 11 aylık mandalinayı seviyor yediriyorm ogun biraz fazla yese pişik oluyo
Elifmevahm Yapiyor asitlendiriyo bagirsaklari kizimda yese hatta limon vs yalasa yüzü bile kizariyor 🤷🏻♀️az veriyorum
Nezzz_ Ilkannelik Alerjisi var demekki aslında bu tür şeyler için alerji testi yaptırmak şart olabilir sonucta asit var ondada canım
Ilkannelik Merveab bir gün arayla veriyorum hafif pişik oluyor ama havalandırmaya çalışıyorum napyım🫠
Merveab Ilkannelik aynı takdikle devam biz de 😂 2 gün üst üste gelirse pişik ara verince hafif kızarıklık şeklinde oluyor
1prens1prensess Ilkannelik oğlumda yaşamıştım doktor mandalina portakal falan çok verme yiyorsa buda tetikler asitli olduğundan demişti hiç vermedim ondan sonra ama beside değiştirmistm hangisinin etkisi bilmiyorum ama geçmişti bidahada olması
Fatihbeyinannesi Mandalina pişik yapıyor. Mandalina yedikten sonra bezini bekletmeden değişirseniz azalma olacaktir