pasaklisinkukuli HsMT iki aylıktan beri o uyandıkça siz uyandırmaya devam ederseniz alışkanlık oluyormuş aç olmasa da sürekli uyanma isteği yapıyormuş
Olimbonii HsMT Benim 3 ay 8 günlük sadece mama ile besleniyor gece 12 de yediriyorum bidaha ne zaman uyanirsa o zaman yediriyorum genelde 4 bucuk 5 arasi uyanir o zaman yediririm
Gunes789 HsMT 4-5saat uyuyor,bikaç gündür 5-6saat uyumaya başladı uyanınca emziriyouirum bi 2-3saat daha uyuyor
ayazbebek_0 pasaklisinkukuli ben sarılık olmasın diye oyle yapmıştım 2 saatte 1 iki aylık olucak hep öyle devam ediyor
Minik-1 HsMT bnde ne zaman uyanırsan şekilde emziriyorym bazen 3 saatte kalkıyor basen 5 saati buluyor
HsMT Minik-1 ben alarm kuruyorum 3 saate bir ama kendi uyanmıyor açtır diye alarm kuruyorum yoksa 4-5 saat uyuyor
Aslininannesi HsMT 3 ay olana kadar en fazla 3 saatte bir emzirdim. Şuan 4 aylık kendi uyandıkca emziriyorum.
Gunes789 HsMT uyandırmayın bebeğinizi uyku kalitesini bozarsınız uyku çok önemli kendisi acıkınca uyanır zaten
beyzagl444 HsMT 2.5 aylik ne zaman uyanirsa o zaman besliyorum. 12 gibi besliyorum, 3 de falan uyaniyor. tabi mama olursa daha uzun uyuyor ama sağdığım sütü veriyorum fazla tutmuyor.
Beybiligorl Gece 1-3-5 ve sabah 7 olmak üzere iki saatte bir saat kurmuş gibi uyanıyor. Ben de o uyandıkça emziriyorum.
Damlaplt Biz 2 ay 25 günlüğüz şuan ben uyandırmıyorum kendisi acıkınca uyanıyor doktorumuz 4-6 saatte kadar uyanmıyorsa uyandırma ama 6 saatten sonra uyandır emzir demişti.