Simay00 21 günlük kızım var İlk hafta asırı sütüm, vardı sagıyordum sımdı ise gogus lerim asırı yumusak, sütüm yok diye düşünüyorum kızım asırı aranıyor yardımcı olun ne yapmlıyım
pasaklisinkukuli Simay00 gögüs terbiyesi diye bi şey var ilk haftalar gibi şiş şiş olmuyor gögüsler çişli bez sayısı beşin üzerinde ise doyuyordur yeni doğan bebekler sadece aç oldukları için emmezler sana yakın olmak için güvende hissetmek için de meme isterler
Arasinannesiyim Simay00 bez sayiniz 5 in userimde ise elinicemme refleksi yok ise doyiyordur. Bolll su ic bulgur pilavi ye. Birde sogan yesil sogan cok güzel süt yapiyor
ipekkizinanasi Yeni doğan bebeklerin en güçlü refleksi memeye yönelmek ve emmektir. Tok olsada kendini güvende hissetmek için emmek ister. Eğer bebeğiniz ağlıyorsa aç olabilir ama ağlamıyorsa duygusal olarak emmek istiyordur. Ayrıca annelik iç güdüsü diye birşey var bebeğinin aç olduğunu bir anne hisseder bence♥️ ilk başta bebeğim çok emdiği için benimde göğüslerim hep boş olurdu ve yumuşaktı. Ama bebeğimin kilosu ayına göre çok yukardaydı🤗
Simay00 Arasinannesiyim gunluk 6 7 bez hem çiş hem kakalı muhakkak oluyo dediğiniz hpsnibol tüketiyorum tesekkur ederım