Ogzshn Kızlar emzirmeyi bırakalı 3 ay olcak ama hala göğsümü sıkınca az miktarda süt geliyor ne zaman biter süt ve ya benim yapmam gereken birşey var mı ilk bebeğim bu konuda tecrübesizim biraz lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi?