Aleynaylmz Evet kızlar ehliyeti aldım yeni çok şükür ama şimdi yola cikmakta tedirgin oluyorum arabayı alıp kullanmaya nasıl aştınız bunu ne yapmam gerek
Deletedmom_75 Aleynaylmz Yani ilk olarak sakin biriyle sürebilirsiniz sonra herkes tek basina bir kere sur daha rahat guven gelir diyorlar bende bir sene önce aldim hala surucem:)
Kustuyu95 Aleynaylmz meraba ben hiç bilmiyorum kullanmayı kursta mı öğrendiniz daha önceden de bilğiniz var mıydı çok hevesleniyorum ama eşim sağolsun arabası çok kıymetli olrğu için öğretme teşebbünde bulunmuyo
Minel-inannesi Aleynaylmz ehiyetinizi yeni aldiysaniz ve kendinize ait arabaniz varsa kursta akliniza yatan icinize sinen bi hocayla anlasip haftada bi kac gun size ders vermesi icin anlasabilirsiniz hocayla 1ay calissaniz kendinizi daha rahat hissedebilirsiniz kesinlikle esle abiyle babayla trafige cikilmamali ozellikle kendinize guveniniz olusana kadar
Arsima19 Aleynaylmz arabanız varsa tek başına çıkın yola. İlk olarak yakın yerler de kullanın yavaşça anayola da çıkarsınız
maras46ikincihesap Kustuyu95 eşinizden öğrenmeyin bence imkanınız barsa kursa gidin her şeyi daha güzel mantığına yatarak gerekçeleriyle anlatıyorlar kocadan hoca olmuyor bı konuda tabi istisnalar vardır illaki 😅😅
babyyyy1 Aleynaylmz ben yıllardır arabaa kullanıyorum ehliyeti aldığım günün ertesi günü tek başıma çıktım trafiğe ve çıkış o çıkış böyle alıştım kimse olmasin bence yaninda tek başına ne kadar cok trafiğe cikarsan o kadar cabuk alışırsın çünkü yaninda biri olursa sana karisacaktur bu da panik yapmana sebep olur örneğin aksam saat 9′dan sonra çıkabilirsin daha sakin oluyor
Jelibonsmom Ben önce trafiğin yoğun olmadığı yerlerde baya alıştırma yapmıştım sonra giderek daha yoğun yollarda sürmüştüm, bi anda en yoğun yollarda sürmedim yani
Merveeemeeliss Aleynaylmz bende de synı ğroblem var tekken neyse çıkarım ama kızım ağlarsa yolda diye ikimix çıkamıyoruz 8 aylık