Kizlar kizim 7 aylik, kucahimda uyutup yerine birakirdim misil misil uyurdu, ama son 5gun falan grip oldu, huysuzlandigi icin kucagimda uyutup sonra kucagimdan yere koymuyordum. Simdi aliskanlik haline getirdi 5 gunde. Iyilesti, kucagimda uyutuyorum fakat yerine birakinca hemen uyanip agliyor. Nasil yatagina alistiriyim yeniden ?