Kızlar elimdeki egzama ve yüzümdeki alerji yüzünden kortizon iğnesi verdi doktor yaptırdım ve çok şükür geçti. Fakat adetime daha 10 12 gün olmasına rağmen regl oldum ve bildiğin siyah bir renk. 10 gün sürdü. Daha önce bir kadın doğum doktoru 4 cm kist olduğunu söylemişti acaba onu da mı tedavi etti iğne ya da başka bir şey mi oldu? Başına böyle bir şey gelen ya da bilen varsa aydınlatabilir mi?