Merhaba, cocugum degil ama bizler koruma tedavisi olmustuk babam ve erkek kardesimin hastaligindan dolayi. Ilacin hicbir yan etkisi yok, hasta olan kisiden de herhangi bir koruma yapmiyorduk cunku onlarin da tedavileri baslamisti. Ama soyle ki, ben de her zaman tuberkuloz pozitif cikar Yurtdisinda yasiyorum dogum yaptigim da oglumu vermemislerdi ve tedavi oldum ileride sorun yaratmamasi acisindan. Ama yine de hep pozitif.