Ben 13lü yaşlardayken doktor ilk kez yazmıştı ve ilk dozunu burda yapsınlar demişti, annem alerji testi yapmıyormusunuz demişti hemşireye Hemşirede hayır alerjisi varsa on saniye içerisinde reaksiyon gösteriyor zaten zdemişti. İğneden iki üç dakika sonra yere yığıldım apar topar hava felan verdiler meğer hemşirenin söylediklerinden korktuğum için bayılmışım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️