gizem19_ Ya bebeğim uykusundan elleri ağzında ağlıyarak kalkıyor uzun süre sakinleştiremiyoruz elleri ağzında oluyor diş çıkartma belirtileri mi böyle olduğun da ne zaman çıkarır 😢 bebeğim 7 ay 11 günlük
tazeanneeeee gizem19_ bizde de aynı çok kaşınıyor uykular haram oldu 7 ay 20 günlük alt damağı beyazlamış biraz ama 3 aydır öyle. keşke hemen çıksa da rahatlasalar
KUTAY61 gizem19_ rahatlatıcı jel falan kullaniyormusunuz doktorunuz bu zamanlarda agri kesici olarak calpol önermiyor mu
rabiaseher06 gizem19_ 5 6 adet karanfili ez kavanoza koy uzerini gececek akadar zeytin yagi koy 1 gece dolapta beklet huzursuz oldugunda damaklarina sur rahatlatiyo cnm kasinti ve agriya iyi geliyo
tazeanneeeee gizem19_ çok sıkışmadıkça kullanmıyorum gün içinde zeytinyağı karanfil kürü yapıyorum biraz rahatlatıyor
gizem19_ KUTAY61 diş jelimiz var aynı zaman da doktorumuz da calpol verebileceğimi söyledi çok sancısı oldugu zamanlar da pedifen verebilirsin dedi
KUTAY61 gizem19_ benim bebege colpol hic fayda etmiyor diş donemlerinde pedifen veriyorum rahatlatıp uyutuyor gece veriyorum ozellikle 12 gibi rahat uyuyor agri cekmesine dayanamiyorum mecbur veriyorum
gizem19_ KUTAY61 canım bu durumda mecbur vermek zorundayız biz bile dayanamıyoruz onlar naısl dayansın şuan verdim pedifen yarım saat önce sürekli ilaç içirmiyorum ama şuan baya sıkıştırdı dişi
Asym33 KUTAY61 Pedifen ne işe yarıyor canım henüz diş huzursuzluğu muz baslamadi ama başlarsa en azından aklımda olsun
ikizannesi4242 5 aylık olduk damağımız bembeyaz eller hep ağızda salyamız akıyor tükürük çok var . Birde sinirleniyor yakındır diş çıkarması
KUTAY61 Asym33 pedifende agri kesici ateş düşürücü ama benim bebege diş zamanlarinda calpol veriyorum bi kac saat sonra uyaniyor geceleri daha uyumuyor mesela kabiz olunca gaz sorunu olunca doktor pedifen öneriyor bize günde 3 kez mışıl mışıl uyuyor