Merhabalar bebeğim mamajo marka damaklı emzik kullanıyor 9 aylık olacak bir hafta sonra fakat hala 0-6 ay kullanıyor büyüğünü aldım asla kullanmadı ben başka emzik almak istiyorum tutmamasından korkuyorum wee baby tarzı damaklı emzikten başka emziğe geöen anneler varmı acaba hanhi emzik almalıyım kaliteli