Deletedmom_56 Annelr kizim 2 yadinda. Dr alin evde dursun denisti. Bir ay once hasta olmuştu. Alip memnun kaldiginiz markayi soyler misiniz?
MinikPrensesannesii irva bende hem temassız ateş öçlerini hem de nebulizatörünü kullanıyorum çok memnunum
AyseninAnnesiiii Ben bugün aldım arkadaşlar buharı aşırı derecede veriyor 5 cc serum fizyolojigin bitmesi 5 8 dk kadar sürüyor bu kadar hızlı ve yoğun buharın zararı olurmu acaba
AyseninAnnesiiii Nilsmom21 ben ilk defa kullanıyorum baya yoğun buhar cıkarıyor bebeğe bi zararı olur mu diye tedirgin oldum. 5 cc fizyolojik serum 4 5 dk bitiyor
Olimbonii talula Evet sesi var benimde yengemde var memnun çok ondan dolayı istedim almayi ama çok güzel buhar veriyor